Los Arcos naar Viana 23 km

3 juni 2011 - Viana, Spanje


Na een super ontbijt, overnachting  in Abuela herberg, weer vroeg op pad, 06.45u richting Vianen. Jeetje mienee, dit was verschrikkelijk. Ik heb hellingen moeten beklimmen van 10/12 procent stijging en dalingen. HOOGTE VREES!!!! In Vianna bekaf aangekomen, het leek wel alsof ik Amsterdam binnen wandelde. TERRASSEN vol met al die zuipende buitenlandse ' pelgrims ', van , ik zit hier heerlijk mijn biertje te nuttigen.....oke, dus ik op zoek naar onderdak. Had al gauw door dat de gemeentelijke herberg een smerige pisbende was, dus besloot ik mezelf te verwennen, Ik heb toen achter een stel Spanjaarden gehuppeld, die ook op zoek waren naar een Hostel. Ik heb met geluk een eigen kamer kunnen krijgen en ik was even happy. Na het douchen gewandeld op het grote kerksplein, zoeken naar een lekker restaurantje en ja hoor, de eigenares van het Hostel (San Pedro) klampte mij aan en zei dat ik ook bij haar in de kroeg  (een soort eetcafe) kon eten. HEB IK OOK GEDAAN: ik heb er slechts de schijterij aan overgehouden. Dus met een immodium erin heb ik een beetje kunnen slapen.

2 Reacties

  1. Iwan, Carla, One'sy, Tewatha en Lavern:
    3 juni 2011
    Nou, Ingrid, het gaat uitstekend, zo te lezen.

    Allemaal fantastische mensen die je tot nog toe hebt ontmoet en ook lekker eten en volgens ons kom je zelfs aan rusten toe!

    Doe alle rufters en snurkers de groetjes van ons.

    Veel liefs van iedereen!
  2. Marja:
    4 juni 2011
    Hi Ingrid, Ik vind het erg leuk je etappes te volgen. Je beschijft je avonturen levendig, zo nu en dan kan ik me echt voorstellen hoe je je dag door komt. Afwisselend! Zo te horen met de gewone dipjes, door het weer en zwaar wegdek, af en toe niet zo`n leuk kontakt en heel vaak wel. Allemaal nieuwe mensen van uit allerlei hoeken. Voel je je vrij?
    Als een vogeltjes in de lucht? Dat lijkt me heel fijn!
    Hartelijke groet, en een poot van Tiz