De voorbereiding.....
14 mei 2011
Het is vandaag volgens de berichten via de media , één van de heetste dagen ooit in Nederland . Ook is Nederland het heetste en warmste gebied in Europa. En juist vandaag heb ik besloten om 14 km te gaan wandelen in St.Aagtendijk-Krommenie-Uitgeestermeer. Een heerlijke rondwandeling over middeleeuwse dijken langs de Crommenije en lieftallig dorpje Krommeniedijk en dwars door het natuurgebied Uitheestermeer. Helaas.., ik ben niet verder dan het CS.Amsterdam gekomen. Er was een demonstratie van Moslims en het was erg verwarrend en hartstikke druk. Ik had ook nog mijn portemonnee en mob.tel. thuis laten liggen en ja hoor ,ook de routekaart vergeten. Al met al, een kluns als ik ben, helemaal verward, heb ik besloten om thuis te blijven en andere voorbereidingstaken dan maar eindelijk ten uitvoer te brengen. Inmiddels is mijn rugzak gewogen, whaaah, te zwaar!!! Het gestreefde gewicht is ver overschreden, ik zit al op 12kg, dat is te zwaar, ik wil ook nog water in een camelbag meedragen, dus gauw wat kledingstukken weggehaald. Een opluchting.!! Morgen de route lopen?
